måndag 20 juli 2015

Har jag märkt av något mer?

Det är så roligt att kunna svara JA på den frågan :-)

Jag tyckte ganska tidigt att jag märkte skillnad på huden, men efter ca 6 månader var det stor skillnad! Jag är inte alls så torr som tidigare och huden är mjuk trots att jag bara smörjer ansiktet och fötterna numera. Någon gång ibland kan det bli lite extra bara för den härliga doften och den lite lyxiga känslans skull. Även håret har blivit mjukare - och jag använder inget annat än samma schampo och balsam som jag gjort i många, många år :-)

Jag tycker mig orka med träningen på ett annat sätt också. Är inte lika trött och återhämtar mig fortare. Vad som händer i kroppen vid träning och hur JuicePlus påverkar fick jag förklaring till i den här filmen... riktigt intressant tycker jag!

https://www.youtube.com/watch?v=vrB2FJg0jRE

Sist, men inte minst, har jag också varit frisk och inte känt av minsta lilla förkylning. Det och den nya energin jag fick är hittills den största vinsten med att jag började med JuicePlus+!

Med detta tror jag att jag fått med allt. Troligtvis finns det förändringar som jag inte ens tänkt på. Jag vet av erfarenhet i mina behandlingar att man ibland glömmer problem när dom försvinner - och det tycker jag är sunt eftersom det faktiskt är så vi ska känna.

Ha det gott och njut av sommaren! 








Inga kommentarer:

Skicka en kommentar