måndag 25 november 2013

Nu är bloggen igång!

Nu har jag startat en blogg! Här kommer du kunna följa en del av mina KINOpraktikbehandlingar och vilka resultat jag får. Hur det kommer att bli och vilka resultat jag kommer att få vet inte ens jag - visst är det spännande? Häng med från början!

I min värld så fungerar kroppen som bäst om alla muskler gör sitt jobb, om hjärnhalvorna kommunicerar ordentligt med varandra och det helt enkelt är balans i både kropp & knopp. Det är just detta vi arbetar med i KINOpraktiken - balans. Om du har en muskel som jobbar för mycket och en annan som inte jobbar alls, skapas en obalans som i sin tur kan leda till olika problem och smärta.

För en tid sen började jag fundera på idrottsutövarna - dom borde väl verkligen vilja vara sitt bästa för att kunna prestera så bra som möjligt? Och därmed var tanken väckt - jag borde kanske jobba med dom här personerna för att se vad resultaten kan tänkas bli?

Sagt och gjort, jag började med att ta kontakt med min brorson Andreas "Ante" Grändevall och frågade om han ville prova några behandlingar för att se hur det påverkade hans ishockeyspel. Och visst ville han det!
Möt Ante - som spelar center i div 2-laget Boro och där träning eller match står på schemat 6 gånger per vecka. En aktiv och vältränad kille med andra ord!

 






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar